خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان؛

به مناسبت روز جوان همایش پیاده روی در شهرستان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۳۱

به مناسبت فرا رسیدن روز جوان همایشی با حضور سعدالدین فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان و جمعی از مدیران برگزار شد.

به مناسبت روز جوان همایش پیاده روی در شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان این همایش به مناسبت فرا رسیدن روز جوان و با حضور سعدالدین فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان و جوانان برگزار شد.

فرماندار سمنان در این مراسم با تبریک میلاد سرور جوانان عالم حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با اشاره به نقش جوانان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون گفت جوانان با بصیرت ایران اسلامی سرمایه های گرانقدر این نظام بوده و همواره با تلاش وافر و خالصانه عاملی مهم در پیشبرد اهداف نظام و کسب افتخارات بیشمار در بخش های مختلف در منطقه و جهان برای ایران اسلامی بوده اند، تقدیم خون پاک هزاران شهید که در دوران جوانی با اطاعت از ولی فقیه خود از کیان انقلاب و نظام دفاع نمودند و یس از آن با کسب موفقیت علمی و هسته ای در سایه اطاعت از منویات مقام معظم رهبری اقتدار بی بدیل ایران اسلامی را شکل دادند از جمله خصوصیات یک جوان ایرانی است.

سعدالدین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به جوانان به امر ورزش بیان داشت ورزش عاملی مهم در ایجاد سلامت و تحرک جوانان به عنوان نیروی کار و تولید کشور میباشند و افزایش روحیه کار جمعی و تیمی و بهبود روابط اجتماعی ونیل به ارزش ها ر موجب میشود.

وی ادامه داد تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگی در گرو عزم ملی نسل جوان پویا و شاداب و سلامت است. دوری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم با تحکیم روابط انسانی و شکل گیری دوستی های سالم را می توان بخشی از اثرات ورزش برای نوجوانان و جوانان برشمرد.

فرماندار سمنان خواستار توجه بیشتر خانواده ها به امر ورزش فرزندان و توجه به سلامت آنان با پیشگیری از بی تحرکی و اقدام به ورزش مستمر شد و تصریح کرد دولت تدبیر و امید یکی از سیاست های کاری خود را ترویج فرهنگ ورزش همگانی قرار داده و برنامه ریزی های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان در دست پیگیری است.

در پایان این مراسم از جمعی از جوانان شرکت کننده در همایش پیاده روی با اهدای هدایایی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز