خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

راه کارهای فعال سازی مجتمع گلخانه ای ذیل آباد از طریق واگذاری به سرمایه گذاران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۶۱

در جلسه ای با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرماندار شهرستان دامغان، معاون و مدیران سازمان جهادکشاورزی شهرستان دامغان راهکارهای فعال سازی مجتمع گلخانه ای ذیل آباد بررسی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشریع آماده سازی زیر ساخت مجتمع گلخانه ای ذیل آباد و فضای مناسبی که برای اشتغال و بکارگیری فارغ التحصیلان فراهم می شود گفت: فعال سازی این مجتمع و تولید در آن نیاز به افراد سرمایه گذار دارد و به منظور بهره برداری سریعتر این پروژه و رونق در چرخه تولید محصولات کشاورزی طبق ضوابط قانونی مربوطه به متقاضی واگذار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی افزود: برای آماده شدن زیر ساخت های این مجتمع ۳۲ هکتاری مبلغ ۲میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان دامغان ضمن تاکید بر پتاسیل شهرستان دامغان و همچنین منطقه ذیل آباد بر توان کاری و مالی و آمادگی شرکت فنی و مهندسی کارا سازه متین برای فعال سازی این مجتمع تاکید کرد.

در این جلسه پس از بحثو تبادل نظر بین مسئولان سازمان و متقاضی: مقرر شد: از مقدار ۱۲ لیتر آب چاه ۲ لیتر برای باغ احداثشده در نظر گرفته شود. شرکت متقاضی پیش طرح توجیهی را بر اساس مقدار آبی که موجود است و زمین مورد نیاز آن طی ۲ هفته به مدیریت شهرستان دامغان ارائه نماید و برنامه زمانبندی اجرای کار را به سازمان و مدیریت شهرستان اعلام نماید.

در این جلسه اعلان شد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هر چه سریعتر در کمیته استعداد یابی، طرح شرکت فوق را بررسی و اعلام نظر نماید و شرکت متقاضی بر اساس شیوه نامه ضمانت اجرایی کار را پس از اعلام به شهرستان ارائه نماید و از نیرو های فارغ التحصیل کشاورزی بومی منطقه استفاده نماید.

ضمنا مقرر شد مدیریت امور اراضی سازمان قرارداد اجاره زمین را به صورت فاز بندی اجرا و بر اساس ضوابط، سند اعیانی صادر نماید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز