خبرگزاری کار ایران

راه اندازی 800 نیروگاه ۵ کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۰۵

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه‌اندازی ۸۰۰ نیروگاه ۵ کیلوواتی فوتوولتاییک در استان و در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین ذوالفقاری، در جلسه مشترک با مهدی کاشفی رئیس بسیج سازندگی استان سمنان، تصریح کرد: 800 طرح فتوولتائیک، پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی در قالب تفاهم‌نامه پنج‌جانبه برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری ایجاد و ارمغان آور انرژی پاک خواهد شد.

وی به تفاهم‌نامه مشترک پنج‌جانبه با ساتپا (سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی)، وزارت نیرو، بانک‌ها، بسیج سازندگی و کمیته امداد برای به اجرا درآوردن طرح‌های برق خورشیدی اشاره و تصریح کرد: 150 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به این نیروگاه‌های خانگی اختصاص پیدا می‌کند.

ذوالفقاری افزود: بر اساس تفاهم‌نامه دیگری بین شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه‌ها به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود و از محل درآمد نیروگاه‌های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی و اشتغال پایدار می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی در اجرای طرح‌های پنل خورشیدی را مزیت این طرح دانست و بیان کرد:  پشتیبانی از طرح‌های ایجادشده باهدف پایدارسازی اجرا می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز