خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول؛

محدوده اکتشافی و معدنی فاقد بهره بردار استان سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۶۸

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برگزاری مزایده محدوده اکتشافی و معدنی فاقد بهره بردار استان سمنان در بستر سامانه ستاد ایران خبر داد.

به  گزارش ایلنا، علی اکبر علیخانی معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: تعداد ۳۳۳ محدوده اکتشافی و ۴۱ محدوده معدنی فاقد بهره بردار و گواهی کشف از طریق مزایده عمومی در سامانه ستاد ایران اعلام عمومی شد.

وی افزود: مزایده عمومی معادن و محدوده های اکتشافی استان سمنان همزمان با سراسر کشور و بر اساس برنامه زمان بندی وزارت صمت در تاریخ ۱۹ فروردین ماه سالجاری از طریق سامانه ستاد ایران اعلام عمومی شد و متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک و ثبت پیشنهاد در این سامانه تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه امسال اقدام نمودند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان سمنان تصریح کرد: در این مزایده و بر اساس پیشنهادات ثبت شده در سامانه تعداد ۶۸ پیشنهاد در زمینه محدوده های اکتشافی و ۲۸ پیشنهاد در زمینه معادن و گواهی کشف در سامانه مذکور ثبت شد.

علیخانی اظهار کرد: جلسه بازگشایی پاکت های مزایده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه بصورت الکترونیکی ( سامانه ستاد ) مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس زمان بندی اعلام شده نتایج نهایی در تاریخ چهارم خرداد ماه از طریق سامانه ستاد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز