خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارتباطات استان خبر داد؛

کشف 2012 درگاه جعلی در مرکز آپای سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۴۹

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به کشف 2012 درگاه جعلی در مرکز آپای سمنان گفت: تاکنون بالغ بر 460 ارزیابی امنیت و تست نفوذ وب و همچنین 59 مورد ارزیابی و تست شبکه در مرکز آپای سمنان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید یاسرحسن پور مدیر کل ارتباطات استان با اشاره به فعالیت بی وقفه ی دو مرکز آپا دراستان و کشف 2012 درگاه جعلی در مرکز آپای سمنان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله امنیت و بر اساس وظایف محوله به این مراکز، تاکنون بالغ بر 460 ارزیابی امنیت و تست نفوذ وب تنها در مرکز آپای سمنان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به زمینه های فعالیت موجود دراین مراکز بیان کرد: 64 مورد کشف و تحلیل بدافزار موبایلی و همچنین 59 مورد ارزیابی و تست شبکه از دیگر فعالیت های مهم انجام شده در مرکز آپای سمنان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با تاکید بر ضرورت توجه به اهمیت مسئله ی آموزش حوزه امنیت سایبری تصریح کرد: در این مرکز تا کنون 15017 نفر ساعت آموزش تخصصی درحوزه امنیت سایبری برگزار شده که منجر به تولید و تکثیرتعداد 133 اینفوگرافی آموزشی شده است و ماهانه و به شکل منظم خبرنامه ای با این عنوان منتشر شده که تا کنون تعداد 56 خبر نامه تولید و در اختیار کاربران مشتاق قرار گرفته است.

حسن پور درادامه با اشاره به همکاری نزدیک این مراکز با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نیز مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات، افزود: همکاری نزدیک دو مجموعه آپا در شهرستانهای سمنان و شاهرود موجب بهبود فضای امنیت سایبری در استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز