خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

خاموش شدن ماینر های غیر مجاز توسط پلیس/ 2 متهم دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۷۳

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: 56 دستگاه ماینر غیر مجاز که باعث خسارت 19 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق شده بودند در گرمسار کشف شد.

به گزارش ایلنا، سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با دریافت اخبار و اطلاعاتی در مورد نگهداری و استخراج رمز ارز دیجیتال و اخلال در توزیع برق شهرستان گرمسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه افرادی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری اداره برق شهرستان گرمسار به محل های نگهداری دستگاه های ماینر غیر مجاز اعزام و در بازرسی از یک کارخانه و یک منزل مسکونی 56 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال کشف کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مالکان کارخانه و منزل مسکونی هیچ گونه مدارک قانونی و معتبری در خصوص دستگاه ها و فعالیت ها خود در زمینه استخراج ارز دیجیتال ارائه نکردند، تصریح کرد : بنا بر اعلام اداره برق شهرستان فعالیت این دستگاه های ماینر غیر مجاز باعث خسارت  19 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق شده است.

میر احمدی با اشاره به اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان اقتصادی کشور از اولویت های پلیس استان بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز