خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

ثبت بیش از ۹۰۰ هزار تردد در چهارمین روز از موج دوم سفرهای نوروزی به سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۴۹

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت بیش از ۹۰۰ هزار تردد در چهارمین روز از موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: مسافرین نوروزی ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، با توجه شرایط ناپایدار جوی حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فیروزجائیان اظهار کرد: بر اساس آمارهای احصا شده توسط سامانه‌های ترددشمار محورهای مواصلاتی استان در سه‌شنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از موج دوم سفرهای نوروزی، ۹۳۳ هزار و ۵۲۹ تردد در محورهای ورودی استان سمنان ثبت شد.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در بازه طرح نوروزی را بیش از ۱۲ درصد اعلام کرد و افزود: سالانه دست‌کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که کنترل عبور و مرور این ترددها در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS در اولویت‌ اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان قرار دارد.

فیروزجائیان همچنین از روند کاهشی نرخ جریان تردد در بزرگراه امام رضا (ع) خبر داد و گفت: استان سمنان از بازه ۶۰۰ کیلومتری در محور تهران-مشهد برخوردار است که در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی بر محورهای مواصلاتی استان کنترل دارند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، با توجه شرایط ناپایدار جوی حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از شروع سفر  برای کسب اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند تا از سفری ایمن برخودار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز