خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری سمنان خبر داد؛

تردد بیش از یکهزار خودرو در ساعت در مسیر رفت به مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۹۵۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: میانگین تردد خودرو به سمت مشهد از جاده های استان سمنان از 1000 خودرو در ساعت عبور کرده است.

‍ به گزارش ایلنا، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز طرح نوروزی در استان سمنان خبر داد و گفت: از ابتدای این طرح استان سمنان پذیرای بیش از 6 هزار مسافر بوده است  که با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، سمنان را برای سفر انتخاب کردند.

وی با اشاره به قرارگرفتن این استان در مسیر مشهد، افزود: از 24  اسفندماه در باند جنوبی شاهد حجم بالای تردد هستیم به طوریکه در روز گذشته، میانگین این میزان مسیر رفت به سمت مشهد  از هزار تردد در ساعت عبور کرده است.

 منصورکیایی با بیان اینکه بیش از ۷ هزار نفر از هم استانی ها نیز در این بازه وسایل نقلیه عمومی را برای سفر انتخاب کردند توضیح داد: در سه روز گذشته شاهد ۷۰۰ سفر برون شهری و بیش از ۶۴۰ سفر درون استانی بودیم و پیش بینی می‌شود این آمار تا آغاز سال نو روند افزایشی داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان با تأکید بر حضور نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم تردد و ورود خودروهای غیربومی به استان سمنان در ایام نوروز، اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان به خصوص بزرگراه امام رضا(ع)  حضور دارند و پذیرای مسافران نوروزی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز