خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

مردم سمنان در آستانه عید نوروز 22 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۴۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از کمک ۲۲ میلیارد تومانی مردم استان سمنان در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کمک‌های مردم نیک اندیش استان سمنان در عید نوروز به دست نیازمندان رسید.

به  گزارش ایلنا، اسماعیل رنگریز گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در جشن نیکوکاری در ۱۶۱ مرکز نیکوکاری و دفتر یازده‌گانه کمیته امداد استان سمنان به ۲۲ میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه  این کمک‌ها در قالب کالا و نقد بوده است، افزود: شعار جشن نیکوکاری  امسال "هر روز عیدی دیگر است"  می باشد و با برپایی پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، میادین اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد، شاهد سال نو پر برکتی برای نیازمندان بودیم.

رنگریز با بیان اینکه همه نیازمندان با کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان سال نو خود را آغاز کردند، اظهار کرد: ۱۷ هزارو ۱۶۱خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در آستانه سال نو، سبد کالا و سایر بسته‌های عیدانه دریافت کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان، گفت: در سال گذشته در جشن نیکوکاری ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

وی در خاتمه  اظهار کرد: مردم نیکوکار استان سمنان، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ بانک ملی واریز کنند؛ همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز