خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛

تشکیل صندوق بیمار‌ی‌های خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۸۵

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان از تشکیل صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت ایران به منظور جبران بخشی از هزینه های درمان این بیماران و کاهش پرداخت از جیب از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، معصومه میراج معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: بیماران خاص ، صعب العلاج و نادر تحت حمایت بهزیستی استان سمنان می توانند اسناد هزینه ای مازاد بر بیمه پایه و تکمیلی مرتبط با بیماری خود را از ابتدای مهرماه سال جاری به ادارات بیمه سلامت استان / شهرستان جهت دریافت هزینه ارائه کنند.

میراج مشمولین این صندوق را شامل همه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران و تامین اجتماعی بیان و تصریح کرد: این بیماران با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری (شهروندی)به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir  می‌توانند از ثبت بیماری خود در سامانه بیماریهای نادر وزارت بهداشت مطلع شده و در صورت عدم ثبت بیماریهای ذکر شده، با انتخاب گزینه "درخواست حمایت" نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند بیمه سلامت گفت: بدیهی است بعد از ثبت در سامانه ها و تایید بیماری ، افراد تحت حمایت از اعتبارات این صندوق بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز