خبرگزاری کار ایران

نکوداشت مقام معلم و عضو فقید شورای شهر دامغان در دانشگاه این شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۴۶

دبیر اجرایی نکوداشت مقام معلم و بزرگداشت سیدمحمود حسینی پور (عضو فقید شورای شهر دامغان) از برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی همزمان با اولین سال عروج این پیشکسوت فرهنگی در دامغان خبر داد.

حسین اوحدی زاده دبیر اجرایی نکوداشت مقام معلم و عضو فقید شورای شهر دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: این آیین معنوی پنج شنبه 30 تیرماه در سالن همایش های دانشگاه دامغان برگزار می شود.

وی افزود: این آیین با حضور عباس سلیمی، حمیدرضا احمدی وفا و امین پویا از قاریان بین المللی برگزار خواهد شد.

اوحدی زاده ادامه داد: مرحوم حسینی پور سابقه عضویت در شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورا را در کارنامه داشت و موسس کانون جوانان میثاق بود که در سال 1368 ثبت شد.

دبیر اجرایی این نکوداشت تصریح کرد: در حال حاضر 100 قرآن آموز در رده های سنی مختلف در کانون جوانان میثاق زیر نظر 5 مربی مشغول آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن قرآن هستند.

اوحدی زاده یادآور شد: اولین آیین نکوداشت معلم قرآن و عضو فقید شورای شهر دامغان با همکاری شهرداری و شورای شهر دامغان، انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان، دفتر امام جمعه، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز