خبرگزاری کار ایران

برگزاری تور بازدید از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۶۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: تور نمایشگاهی بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری « اینوتکس 202 » با هدف افزایش مشارکت و همکاری فعالان صنعتی و صاحبان کسب و کار با شرکت‌های فناور 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی رحمانیان افزود: حضور صنعتگران استان سمنان در این نمایشگاه بین المللی فرصتی مناسبی در راستای ایجاد ارتباط و هم‌فکریِ دو طرف و گامی مثبت برای تحقق اهداف سیاست‌های شعار سال، تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین است.
وی تصریح کرد: ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین المللی با شرک استارتاپ‌ها، مشارکت و همکاری شرکت‌های فناور و استارتاپ های داخلی و بین المللی و نیز گفتگو و شبکه سازی فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: تور بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری ۱۳ تور نمایشگاهی و صنعتی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال گذشته، تاکید کرد: اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید توسط این شرکت انجام شده و تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یابد.

متقاضیان برای حضور می‌توانند با شماره 023-31227 داخلی (2) و 09911132485 تماس  بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز