خبرگزاری کار ایران

با هدف کشف سلاح و مهمات قاچاق؛

گشت مشترک حفاظت محیط زیست با پلیس شهرستان گرمسار تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۶

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمسار از تشکیل گشت مشترک با پلیس این شهرستان با هدف کشف سلاح و مهمات قاچاق خبر داد.

ایلنا - سمنان: سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمسار از تشکیل گشت مشترک با پلیس این شهرستان با هدف کشف سلاح و مهمات قاچاق خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمسار افزود: در قالب این برنامه طرح کشف سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد با متخلفین شکار و صید آبان جاری در شهرستان گرمسار به اجرا درآمد.

حبیب دارپرنیان با تشکر از همکاری مسوولین و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه بین اداره حفاظت محیط زیست و پلیس اطلاعات امنیت شهرستان گرمسار طرحی با هدف کشف سلاح و مهمات قاچاق، جلوگیری از تخلفات شکار و صید و حفاظت از محیط زیست شهرستان گرمسار در مناطق حوزه مرکزی گرمسار در بن کوه، کهک، حوزه کلرز و نیز حوزه ایوانکی شامل بهورد، چنداب، سنگاب و کروس بالا در قالب گشت روزانه، ایست و بازرسی، گشت شبانه توسط اکیپی مشترک از این دو ارگان انجام شد.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان گرمسار افزود: در مدت اجرای این طرح که در مبادی ورودی و خروجی زیستگاه‌های حیات وحش منطقه اجرا شد ضمن بررسی موارد مشکوک تعداد دو مورد تخلف شکار و صید نیز کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز