خبرگزاری کار ایران

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد:

تخصیص بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال تسهیلات برای تامین ماشین آلات و ادوات کشاورزی به استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۷

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تخصیص مبلغ ۱۴۸۵۰۰میلیون ریال تسهیلات برای تامین ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی به استان سمنان خبر داد.

ایلنا - سمنان: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در راستای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و جایگزینی ماشین آلات و ادوات نو در بخش کشاورزی از طریق ایجاد و راه اندازی خط اعتباری ویژه توسعه مکانیزاسیون و از محل منابع داخل بانک کشاورزی به منظور تسهیل و تامین به موضع ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی مورد نیاز بخش در سال جاری این مبلغ به استان سمنان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، خدابخش عرب افزود: فهرست کلیه ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی مورد تائید که از الزامات فنی، تخصصی، کیفیت و استاندارد‌های لازم برخوردار است و مشمول بهره‌مندی از محل خط اعتباری فوق می‌باشد در پرتابل مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به آدرس www. ajmdc. ir قرار دارد.

عرب یادآوری کرد: ۳۰درصداین تسهیلات برای خرید تراکتور و کمباین و۷۰درصدبرای خرید ادوات است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان گفت: مدت باز پرداخت این تسهیلات ۵ ساله است و متقاضیان واجد شرایط(داشتن گواهی نامه، تضمین لازم برای دریافت تسهیلات، نداشتن بدهی معوقه و چک برگشتی) می‌توانند با دریافت فرم درخواست از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و تکمیل آن و تهیه پیش فاکتور برای خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی اقدام و از تسهیلات فوق استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز