خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان خبر داد؛

کاهش ۱/۲۴ درصدی مصدومین سوانح رانندگی در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۱۳

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از کاهش ۱/۲۴ درصدی مصدومین سوانح رانندگی در شش ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

ایلنا - سمنان: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از کاهش ۱/۲۴ درصدی مصدومین سوانح رانندگی در شش ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایلنا، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: استان سمنان با کاهش ۱/۲۴ درصدی مصدومین سوانح رانندگی در شش ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رتبه اول کاهش مصدومین حوادثرانندگی را در میان استانهای کشور به خود اختصاص داده است.
داود سعدی گفت: کسب این رتبه با تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی، نظارتی و امدادی و نیز انجام اقداماتی نظیر ساماندهی نقاط استقرار اکیپ‌های امداد و نجات جاده‌ای استان در سال جاری و افزایش تعداد چراغ‌های آذرخشی در بزرگراه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای ایمنی موتورسواران به خصوص در راههای روستایی بدست امده است.
وی آموزش عابرین پیاده و دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، افزایش تعداد تابلوهای هشدار دهنده در زمینه پیام‌های ترافیکی و ایمنی برای مسافرین عبوری از محورهای مواصلاتی استان سمنان، افزایش تعداد دستگاه‌های تردد شمار بر خط در محورهای این استان، افزایش حضور تیم‌های گشت کنترل و نظارت جاده‌ای، نظارت برخط مقاطع و نقاط حساس و پر ترافیک محور‌ها از طریق دوربین‌های نظارتی موجود را از دیگر اقداماتی دانست که موجب کسب این رتبه در کشور برای استان سمنان شد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش روز بدون حوادثترافیکی در بیست و نهم آبان در تمامی محورهای مواصلاتی این استان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه رزمایش‌ها و توجه دادن مردم و مسوولین نسبت به مشکل فزاینده حوادثرانندگی و عواقب آن، شاهد کاهش چشمگیر و بیش از پیش حوادثرانندگی برای هموطنان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز