خبرگزاری کار ایران

بر حسب آمار اخذ شده از تردد شمار ها مشخص شد؛

" البرز " اولین استان پر تردد کشور ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۷۹

تردد بیش از ۱۲ میلیون و ۹۷۵ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز، از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین سال جاری این استان را در رتبه اول استان های پر تردد کشور قرار داده است.

ایلنا: تردد بیش از ۱۲ میلیون و ۹۷۵ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز، از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین سال جاری این استان را در رتبه اول استان های پر تردد کشور قرار داده است.

به گزارش ایلنا در کرج،، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز با اعلام این خبر افزود: بر حسب آمار اخذ شده از طریق تردد شمار های نصب شده در ۳۰ مقطع از محورهای مواصلاتی استان، در مجموع ۱۲ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۴۷۸ تردد از استان انجام شده است که ۱۱ درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

قاسم باقری در خصوص پر ترددترین روزهای ایام تعطیلات به تفکیک محورهای ارتباطی استان گفت: پر تردد ترین روز در محور تهران - کرج روز اول فروردین با حدود ۱۳۳ هزار تردد بوده و در محورهای کرج - تهران، کرج - قزوین و قزوین - کرج پر تردد ترین روز ۸ فروردین و همچنین پر ترددترین روز در محور کرج - چالوس و بالعکس نیز روز ۷ فروردین بوده است.

باقری با اشاره به اینکه استان البرز مسیر عبور بسیاری از مسافران به سایر نقاط کشور است، نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در ایام طرح را بسیار با اهمیت ذکر کرد و افزود: علاوه بر اخذ آمار لحظه ای تردد، در ایام طرح با استفاده از دوربین های نظارتی موجود در محورهای استان وضعیت ترافیک جاده ها در مرکز مدیریت راه های استان بررسی و با هماهنگی با سایر ارگان ها جریان ترافیک هدایت و کنترل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز