خبرگزاری کار ایران

در هفته ناجا صورت گرفت؛

کشف ۹۲ کیلو مواد مخدر در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۱

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام کشف ۹۲ کیلو و ۲۵۰ گرم ماده مخدر تریاک در هفته ناجا گفت: در این خصوص ۷ قاچاقچی دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: هفته گذشته که مصادف با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی بود، حجم زیاد برنامه‌های این هفته، ماموران پلیس را از اجرای ماموریت‌های اصلی خود غافل نکرد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار میرزایی اظهار داشت: در این هفته در پی انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و بهره گیری از شگرد‌های خاص پلیسی در سه عملیات جداگانه موفق به کشف ۹۲ کیلو و ۲۵۰ گرم ماده مخدر تریاک و دستگیری ۷ نفر شدند.
به گفته سردار میرزایی در یکی از این عملیات‌ها، سواری خودروی پژو که ۴۰ کیلو تریاک را در شاهرود حمل می‌کرد، متوقف شد.
وی ادامه داد: عملیات دیگر پلیس در گرمسار انجام شد و راننده سواری پیکان وانت به علت حمل ۲۵ کیلو تریاک دستگیر شد.
سردار میرزایی از انهدام باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در سیرجان کرمان هم خبر داد و گفت: این عملیات مشترک نیز منجر به کشف ۲۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و دو قبضه سلاح شکاری شد.
این مسئول انتظامی با اعلام اینکه برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی است که هرگز تعطیلی به خود نخواهد دید، به سوداگران مرگ هشدار داد: از این تجارت شوم دست بردارید و از عاقبت آن بترسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز