خبرگزاری کار ایران

باند توزیع شیشه در سمنان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۱۲

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان سمنان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این مطلب گفت: ماموران انتظامی سمنان به منظور برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، اقدامات خود را برای شناسایی عاملین اصلی و وارد کنندگان مواد مخدرصنعتی به این شهرستان متمرکز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرزایی افزود: تحقیقات محسوس و نا‌محسوس و اقدامات اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی اعضای یک باند توزیع شیشه در سمنان شد.

وی به هماهنگی با مرجع قضایی و اعزام تیم ویژه‌ای برای دستگیری مته‌مان اشاره و تصریح کرد: ساعت ۲۳ شب دوشنبه در عملیات ضربتی ماموران پلیس که در یکی از محلات جنوبی شهرستان انجام شد، ۵ نفر از اعضای این باند بزرگ دستگیر شدند.

به گفته سردار میرزایی، با دستگیری اعضای این باند قاچاق و توزیع مواد مخدر که ۴ مرد و یک زن بودند، ۹۶ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و ۳۳ گرم هرویین و ابزار آلات فروش مواد مخدر کشف شد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: اعضای این باند که مواد مخدر را از ورامین به سمنان منتقل و در سطح شهرستان توزیع می‌کردند، پس از دستگیری و تکمیل پرونده به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز