خبرگزاری کار ایران

امضای سند همکاری میان قوه قضاییه و سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۰۸

براساس قانون، دادگاه‌های کشور موظف هستند؛ پیش از صدور گواهی عدم امکان سازش بین زوجین، نظر مشاور بهزیستی را اخذ کنند.

سند همکاری مشترک مابین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بهزیستی در راستای تحکیم خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه مراسم امضای سند همکاری مشترک ما بین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: براساس قانون، دادگاه‌های کشور موظف هستند؛ پیش از صدور گواهی عدم امکان سازش بین زوجین، نظر مشاور بهزیستی را اخذ کنند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه حضور مشاوران در همکاری با دادگاه‌ها منظم‌تر و ساماندهی می‌شود، البته هزینه‌ای هم دارد که به قوه قضاییه مربوط نیست، اما با تفاهم با بهزیستی تلاش می‌کنیم، رایگان شود.

گفتنی است، در سند همکاری مشترک مابین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه موضوعاتی برای همکاری میان دو سازمان مورد تاکید قرار گرفته بود که از جمله این موارد می‌توان به حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از طرح جامع بشیر و مشارکت در بروز رسانی آن همچنین مشارکت سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در تدوین شیوه نامه اجرایی طرح بشیر اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز