خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم به زودی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۳۰

بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که خوشبختانه با حمایت دولت و شخص مهندس ترکان این پیشرفت به ۹۷ درصد رسیده است و ظرف ۲۰ روز آینده به مردم جزیره قشم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تکذیب انتشار خبر تغییر نام بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم گفت: با تدبیر و حمایت های اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، این بیمارستان ظرف ۲۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، علی اکبر شعبانی فرد گفت: مطلب تغییر نام بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منطقه آزاد قشم بی پایه و اساس است و این بیمارستان از روز ابتدایی ساخت آن همین عنوان را داشته و درج لوگوی سازمان دلیلی بر تغییر نام آن نیست و هرگونه تغییر در نام بیمارستان تکذیب می شود.

وی تاکید کرد: در روز افتتاح بیمارستان نیز همگان مشاهده خواهند کرد که نام بیمارستان قشم، مزین به نام پیامبر اعظم(ص) است.

وی از رسانه های محلی و سراسری خواست در انتشار چنین اخباری مراتب استعلام از مقامات مسئول در جهت صحت و سقم مطلب منتشره را جویا شوند تا چنین اخبار کذبی به راحتی منتشر نشود.

شعبانی فرد هم چنین تاکید کرد سازمان منطقه آزاد قشم شکایت از سایت هایی که این خبر کذب را منتشر کرده اند را حق قانونی خود می داند.

وی با اشاره به مراحل پیشرفت این بیمارستان گفت: از زمان مدیریت بنده در این منطقه؛ بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که خوشبختانه با حمایت دولت و شخص مهندس ترکان این پیشرفت به ۹۷ درصد رسیده است و ظرف ۲۰ روز آینده به مردم جزیره قشم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

شعبانی فرد تصریح کرد: منطقه آزاد قشم بر اساس سیاست های دولت هم اکنون تحولات توسعه ای بسیاری داشته است و این روند روز به روز افزایش می یابد و روزی خواهد رسید که حلقه اتصال اقتصاد ایران از طریق مناطق آزاد ایران با اقتصاد جهانی پیوند می خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز