خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره آموزشی طب سنتی ویژه مردم و پرستاران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۸۲

دوره پیشرفته طب سنتی طی هفت جلسه با همکاری اساتید انجمن طب سنتی ایران برگزار می‌شود.

مدیر آموزش سازمان نظام پرستاری گفت: دوره آموزشی طب سنتی برای نخستین‌بار با همکاری اساتید مربوطه برای مردم و پرستاران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از سازمان نظام پرستاری، «عباس کشفی» افزود: دوره های آموزشی طب سنتی(مقدماتی و پیشرفته)، پرستاری اورژانس، دوره مدیریت عمومی و دوره تخصصی مدیریت پرستاری، دی و بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره پیشرفته طب سنتی طی هفت جلسه با همکاری اساتید انجمن طب سنتی ایران برگزار می شود.

مدیر آموزش سازمان نظام پرستاری ادامه داد: شرکت در دوره آموزشی طب سنتی مقدماتی برای عموم مردم امکانپذیر است، اما در مورد دوره پیشرفته طب سنتی به دلیل نیاز آن به داخلات درمانی، فقط گروه پرستاری امکان شرکت در این دوره های را دارند.

کشفی افزود: دوره آموزشی پرستاری اورژانس از دیگر دوره هایی است که توسط سازمان نظام پرستاری دی امسال طی چهار جلسه با ۱۶ امتیاز بازآموزی برای گروه پرستاری برگزار می شود.

به گفته وی، دوره تخصصی مدیریت پرستاری با صدور گواهی پایان دوره با درج ۴۰ ساعت نیز از دیگر دوره های آموزشی است که در دی ماه توسط سازمان نظام پرستاری برای گروه های پرستاری، اتاق عمل و هوشبری(کارشناسی به بالا) برگزار خواهد شد.

کشفی همچنین با اشاره به برگزاری دوره مدیریت عمومی در بهمن ماه گفت: تمام دوره های آموزشی ذکر شده برای شرکت کنندگان به ازای هر دو ساعت آموزش دارای یک امتیاز بازآموزی است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در هر یک از دوره های مذکور می توانند به بخش امور آموزش در سایت نظام پرستاری مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز