خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش کامل هلال احمر برای پوشش مراسم اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۶۱

در سفر یک روزه‌ای که به کربلای معلی داشتم، تمهیدات لازم برای استقرار نیروهای امدادی دیده شده و همکاری بسیار مناسبی را از طرف مسئولین عراقی شاهد بودیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری بر مشارکت همه جانبه دستگاههای اجرائی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب تدابیر ویژه‌ای توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر اندیشیده شده و مذاکرات خوبی با طرف‌های عراقی داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات، افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا در مسیر منتهی به کربلای معلی در هر ۵ کیلومتر از مسیر پیاده روی زائران، تیم‌های امداد و نجات با تجهیزات کامل حاظر بوده و به ارائه خدمات به زائران بپردازند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، نتایج جلسه هفته گذشته خود با مسئولین عراقی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سفر یک روزه‌ای که به کربلای معلی داشتم، تمهیدات لازم برای استقرار نیروهای امدادی دیده شده و همکاری بسیار مناسبی را از طرف مسئولین عراقی شاهد بودیم.

کولیوند افزود: در تمام استانهای مرزی منتهی به کربلای معلی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده و علاوه بر یگانهای عملیاتی امدادی، یگانهای پشتیبان هوائی نیز به همراه بالگردهای سازمان در محل مستقر بوده و امدادگران هلال احمر آماده هستند تا در اجرای فرمان مقتدای خود در خدمت زائران گرانقدر حرم امام حسین(ع) باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز