خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در بازدید مرکز رادیو تراپی انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه؛

مجموعه مهرانه زنجان می‌تواند به عنوان الگو در کشور مطرح شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۲۸

مجموعه مهرانه، نمونه خوبی از حضور فعال خیرین در حوزه بهداشت درمان کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس به حوزه بهداشت و درمان در برنامه بودجه سال آینده خبر داد و گفت: امسال ظرفیت خوبی برای حوزه بهداشت درمان کشور اندیشیده شده و اعتبارات خوبی برای این بخش مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی لاریجانی شامگاه امروز یکشنبه(۱۱مهر) در حاشیه بازدید از مرکز رادیوتراپی، انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان(مهرانه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته گام‌های مهمی در زمینه بودجه بهداشت و درمان برداشته شده است و یک بودجه بسیار مناسب برای این بخش اختصاص داده شده تا مشکلات این حوزه تا حدودی رفع شود.

لاریجانی با تاکید بر اینکه باید توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کشور صورت گیرد، روند موجود در زمینه رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان را آرام بخش و مطلوب برشمرد و گفت: گام‌های مطلوبی در زمینه رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان به‌خصوص بحثمربوط به بیماران صعب العلاج برداشته شده است و با توجه به اینکه بیماران صعب العلاج دارای هزینه‌های سنگین معالجه هستند، رقم قابل توجهی به این بخش از حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه طرح نظام سلامت وزارت بهداشت، همه بیماران را تحت پوشش قرار داده و آرامش خوبی را در این حوزه بوجود آورده است.

لاریجانی با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین در توسعه فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان گفت: مجموعه مهرانه، نمونه خوبی از حضور فعال خیرین در حوزه بهداشت درمان کشور است.

وی، مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفر خیر در انجمن بیماران سرطانی استان زنجان را مهم ارزیابی کرد و یادرآورشد: فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن بیماران سرطانی استان زنجان(مهرانه) اعجاب آور و شگفت انگیز است و این فرایند باید در کشور تسری پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه یاد آورشد: همبستگی جدی که در استان زنجان برای معالجه بیماران سرطانی وجود دارد نوعی احساس عاطفی بین مسئولان و مردم را ایجاد می‌کند تا برای رفع مشکلات بیماران سرطانی در استان زنجان فعالیت کنند.

این مسئول کشوری در زنجان اضافه کرد: مجموعه مهرانه برای من اعجاب آور بوده و مجموعه‌ای است که خیرین استان آن را انجام داده‌اند و می‌تواند به عنوان الگو در سراسر کشور مطرح شود.

لاریجانی در پایان از حمایت مجلس از خیرین برای توسعه فعالیت‌ها در حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم تجربه مجموعه مهرانه به سایر نقاط کشور نیز تسری پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز