خبرگزاری کار ایران

بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۰۷

بخشی از عقب ماندگی حوزه سلامت کشور به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی است / با ارتقاء خدمات درمانی در قالب طرح تحول سلامت چهره خدمات رسانی از این پس متفاوت‌تر و بهتر خواهد بود.

نشست بررسی وضعیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان خراسان شمالی با حضور وزیر بهداشت و اعضاء هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ وزیر بهداشت در این نشست اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با علاقمندی و شوق فراوان به دنبال حل مشکلات مردم است و این امر باعثافتخار ماست.

هاشمی با اشاره به اینکه بخشی از عقب ماندگی حوزه سلامت کشور به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یکی از دانشگاه‌های خیلی خوب در عین نوپا بودن است و عملکرد این دانشگاه، آن را یکی از بهترین دانشگاه‌های شرق کشور قرار داده است.

وی تصریح کرد: با ارتقاء خدمات درمانی در قالب طرح تحول سلامت چهره خدمات رسانی از این پس متفاوت‌تر و بهتر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز عنوان کرد: وزیر بهداشت حوزه سلامت را متحول کرده‌اند و نظام سلامت در این دوره با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

ابراهیم گلمکانی با تاکید بر اینکه محوری‌ترین اصل توسعه ارتقاء سلامت است، گفت: از اهداف مهم دولت تدبیر و امید، افزایش رضایتمندی مردم است و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله خدمات ارزشمند دولت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز