خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات کشور:

تقویت ناوگان امداد و نجات هوایی در دستورکار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۹۵

تهیه نقشه جامع پایگاه‌های امداد و نجات و استاندارد نجات در پایگاه‌ها فعال و آماده می‌شود / برنامه پدافند غیر عامل تدوین و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: تقویت ناوگان امداد و نجات هوایی کشور در دستور کار است تا بتوانیم به نحو مطلوب استان‌ها را پوشش دهیم.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات کشور اظهار کرد: با توجه به آغاز بحثتحول در این جمعیت، برنامه راهبردی را با چشم‌انداز جمعیت مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه نحوه رسیدن به اهداف تدوین و مشخص شده است، افزود: این برنامه بر اساس نقاط قوت و ضعف، فرصت و تهدید برای سازمان کار‌شناسی و تدوین نهایی انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و کشور با تصریح بر اینکه برنامه عملیاتی این سازمان مشخص و سند آن اعلام شده است، گفت: برنامه پدافند غیر عامل تدوین و ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این سازمان ۴۲ هزار نفر افراد آموزش دیده و تخصصی دارد که در پایگاه‌های جاده‌ای به ما کمک می‌کنند و امسال برای ارتقای سطح علمی و عملی آن‌ها برنامه‌های متنوعی داریم.

ساماندهی انبارهای امدادی و پشتیبانی تجهیزات

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه برای آموزش منابع انسانی و آمادگی و پیشگیری از بلایا و حوادثبرنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌ایم، یادآور شد: امسال این برنامه‌ها عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان امداد و نجات هوایی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم به نحو مطلوب استان‌ها را پوشش دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور ساماندهی انبارهای امدادی و پشتیبانی تجهیزات و لجستیک در مواقع بحرانی را جزو ضروری‌ترین اقدام‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این ساماندهی باید انجام شود.

وی به‌روز رسانی تجهیزات و استفاده از دانش نوین امداد و نجات را از برنامه‌های سال جاری سازمان مذکور برشمرد و خاطرنشان کرد: تهیه نقشه جامع پایگاه‌های امداد و نجات و استاندارد نجات در پایگاه‌ها فعال و آماده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز