خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد:

ارائه آموزشهای نظام پرستاری به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۴۱

«طی تعاملات صورت گرفته با سازمان نظام پرستاری نزدیک به یک هزار نفر از مددجویان آموزش دیده در مراکز درمانی که توسط سازمان نظام پرستاری اعلام می شود، مشغول به کار می شوند»

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: در راستای ارتقای مهارتهای مددجویان و از طریق تعامل با سازمانها و موسسات آموزشی و مهارتی کشور، این کمیته به ارائه آموزشهای نظام پرستاری و ایجاد فرصت های شغلی در این زمینه به مددجویان خود می پردازد.

به گزارش ایلنا، محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیتها و نیازهای شغلی منطقه ای با رویکرد مشاغل مولد و نهادینه سازی فرهنگ کار و تلاش، در سال ۱۳۹۲ تفاهم نامه همکاری میان سازمان نظام پرستاری کل کشور و کمیته امداد امضاءشد.

وی یادآورشد: در این تفاهم نامه ارائه آموزشهای تخصصی در رشته های کمک پرستاری، کمک بهیاری، نسخه خوانی و مراقبت از سالمندان مورد تاکید قرار گرفته است.


معاون اشتغال و خودکفایی امداد امام گفت: طی سال ۱۳۹۲ تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این رشته ها، موفق به گذراندن دوره آموزشی فوق و اخذ گواهی نامه از طرف سازمان نظام پرستاری شده اند.


وی ادامه داد: طی تعاملات صورت گرفته با سازمان نظام پرستاری نزدیک به یک هزار نفر از افراد فوق در مراکز درمانی که توسط سازمان نظام پرستاری اعلام می شود، مشغول به کار و مابقی در مراکز درمانی خصوصی، کلینیک ها و درمانگاه ها با توجه به بسترهای تشویقی تدوین شده جهت کارفرمایان مشغول به کار خواهند شد.

امید خاطر نشان کرد: طی جلسات برگزار شده با این سازمان در سال ۹۳، علاوه بر تاکید بر انجام توافقات قبلی مصوب شد مجوز تاسیس دفاتر خدمات پرستاری جهت ایجاد اشتغال پایدار برای آن دسته از افرادی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی سازمان نظام پرستاری شده اند صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز