خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت:

دفترچه‌های بیمه سلامت تا نیمه تیرماه توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۵۹

آمار ثبت نام شدگان به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر رسیده که از این تعداد برای دو میلیون و ۴۳۰ هزار نفر دفترچه صادر شده است / ۷۰۰هزارنفر تاکنون دفترچه خود را دریافت کرده‌اند / غیر از استان تهران همه افرادی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند تا پایان خرداد ماه دفترچه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

ایلنا: سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت گفت: غیر از استان تهران همه افرادی که تاکنون در سامانه سازمان بیمه سلامت ثبت نام کرده اند تا پایان خرداد ماه دفترچه‌های خود را دریافت خواهند کرد.

سیدمهدی میر شاه ولد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سازمان بیمه سلامت همچنان ادامه دارد، گفت: آمار ثبت نام شدگان به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر رسیده که از این تعداد برای دو میلیون و ۴۳۰ هزار نفر دفترچه صادر شده است.

وی ادامه داد: به تدریج از طریق پیامک به ثبت نام شدگان فراخوان داده می شود که دفترچه های خود رادریافت کنند و نزدیک ۷۰۰ هزارنفر تاکنون دفترچه خودرادریافت کرده اند.

میر شاه ولد با اشاره به اینکه استان تهران با ۸۳۰ هزار متقاضی ازنظرتعداد ثبت نام شدگان همچنان رتبه اول را دارد، افزود: خراسان رضوی با ۴۵۳ هزار نفر رتبه دوم و آذربایجان غربی با ۳۲۸ هزار نفر رتبه سوم را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که دفترچه همه ثبت نام شدگان تا چه زمانی صادر می شود، افزود: برنامه ریزی و تلاش‌ها بر این است غیر از استان تهران همه افرادی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند تا پایان خرداد ماه دفترچه‌های خود را دریافت کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی سازمان بیمه سلامت افزود: دراستان تهران هم افرادی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند تا نیمه تیرماه دفترچه‌های خودرا دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز