خبرگزاری کار ایران

هلال احمر بیماران عراقی عازم تهران را ساماندهی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۲۲

«رسالت جمعیت هلال احمر این است که رنگ و ملیت هیچ تاثیری در خدمات انسان دوستانه نداشته باشد، در این زمینه، نگاهی که به کشور عراق داریم، ویژه است.»

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، ساماندهی بیماران عراقی را از طریق هلال احمر و ادامه درمان صحیح با هزینه معقول، از برنامه های پیش روی این مرکز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از هلال احمر، «سیدعلی مرعشی» در دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری، ضمن ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: رسالت جمعیت هلال احمر این است که رنگ و ملیت هیچ تاثیری در خدمات انسان دوستانه نداشته باشد، در این زمینه، نگاهی که به کشور عراق داریم، ویژه است.

وی با اعلام خرید دو دستگاه آمبولانس مجهز و ورود آن به عراق افزود: یکی دیگر از برنامه ها، ساخت بیمارستان های مشترک با عراق است.

مرعشی گفت: همچنین آموزش نیروها، تاسیس شرکت های دارویی مشترک و برگزاری اردوهای مشترک با نیروهای عراقی، از جمله برنامه ها برای تعامل با مردم و کشور عراق است.

وی تصریح کرد، اگر زیرساخت های لازم را برای حضور نیروهای متخصص ایجاد کنیم، زمینه برای حضور بسیاری از متخصصان فراهم می شود.

ضرورت برنامه ریزی مناسب و تعامل فعال بین مراکز درمانی ایران و عراق

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی نیز در این دیدار، فعالیت در حوزه سلامت را بسیار پر اهمیت دانست و با تقدیر از حضور فعال کادر پزشکی در شهر های مختلف عراق، افزود: باید این فرصت خدمت به زائران ائمه اطهار(ع) را بسیار ارزشمند دانست.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا اسکندری» گفت: کار درمان علاوه بر جسم، در روح انسان ها تاثیر می گذارد و کادر پزشکی می تواند با اخلاق و رفتار خود افزون بر اقدام در حوزه سلامت، فعالیت فرهنگی نیز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز