خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی هلال احمر:

کلینیک‌های اختلالات رفتاری در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شوند

کد خبر : ۱۶۷۴۷۵

خدمات روان درمانی کلینیک‌های اختلالات رفتار به مراجعه کنندگان رایگان ارائه می‌شود. / تمامی افرادی که در این کلینیک‌ها خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌دهند، افراد متخصص و مجرب هستند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از راه اندازی کلینیک‌های اختلالات رفتاری در سراسر کشور با هدف پیشگیری اجتماعی از آسیبهای جامعه به ویژه اعتیاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر سیدرضا رئیس کرمی با بیان اینکه خدمات روان درمانی کلینیک‌های اختلالات رفتار به مراجعه کنندگان رایگان ارائه می‌شود، اظهار داشت: تمامی افرادی که در این کلینیک‌ها خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌دهند، افراد متخصص و مجرب هستند.

وی با تاکید بر اینکه در کلینیک‌های اختلالات رفتار به هیچ عنوان قصد ورود به حوزه درمان در موضوع معتادان را نداریم، افزود: تعداد این کلینیک‌های سراسری در هر استان بستگی به شرایط و امکانات هلال احمر دارد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر ایجاد نظام امنیت روانی و اجتماعی را یکی از برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و گفت: طی سالهای گذشته در هلال احمر با ایجاد کلینیک‌هایی تلاش شد برای کاهش اختلالات رفتاری اقداماتی صورت گیرد و در سال جاری نیز این کلینیک‌ها به شکل و برنامه جدید و با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی راه اندازی می‌شود.

رئیس کرمی ادامه داد: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در کنار سازمان جوانان و داوطلبان نیز در اقدامات گروهی جهت پیشگیری اجتماعی از اعتیاد فعالیت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر با ظرفیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ عضو جوان و داوطلب، ظرفیت و پتانسیل بسیار مناسبی جهت محقق شدن رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر دارد و این معاونت نیز در توان خود، آماده همکاریهای لازم برای پیشگیری اجتماعی از اعتیاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز