خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت اعلام کرد:

استفاده از هلال احمر و نیروهای مسلح برای امداد هوایی

کد خبر : ۱۶۷۰۲۳

«ما امداد هوایی نداریم و با ستاد کل نیروهای مسلح در حال تفاهم هستیم که از خدمات آنها در این زمینه استفاده کنیم و البته هلال احمر هم ظرفیبتهای خوبی دارد.»

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح ۱۶ امداد هوایی گفت: با آقای فرهادی(رئیس جمعیت هلال احمر) صحبت کردیم تا با استفاده از کمکهای آنها بیش از این بتوانیم پوشش امداد هوایی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید محلول دیالیز در جمع خبرنگاران گفت: در مورد اورژانس ما امداد هوایی نداریم و با ستاد کل نیروهای مسلح در حال تفاهم هستیم که از خدمات آنها در این زمینه استفاده کنیم و البته هلال احمر هم ظرفیبتهای خوبی دارد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که طرح تحول نظام سلامت از زمان اجرا با چه مشکلاتی روبرو بوده است افزود: بزرگترین مشکل عدم آشنایی کامل همکاران در بعضی از بیمارستانها ست که به تدریج در حال تکمیل شدن است.

وی تصریح کرد: درعین حال در زمینه آزمایشگاه نیز زمان می برد تا کاستی ها یی که در این سالها روی هم انباشت شده است را جبران کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مختصری هم در مراکزمان در باره تصویر برداری مشکل داریم افزود: البته کمبود پرسنل دربرخی از مراکز فرسودگی و نامناسب بودن فضا های انتظار و کمبود تخت‌های آی سی یو جزء موارد است که البته درمورد تجهیزات بر این نظر بودیم که انشاله تا آخرسال نیازها را جبران می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز