خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور خبر داد؛

انجام ۱۷ هزار مأموریت اورژانس در اولین روزهای سال / انتقال ۷۴۰۰ مصدوم به مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۲۱

نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۷۴۱۶ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور گفت: از ابتدای نوروز بیش از ۱۷هزار و ۲۷۷ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اورژانس کشور، " امین صابری نیا " ضمن اعلام این خبر گفت: در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۶ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲ هزار ۸۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴ هزار ۶۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند.

وی با بیان اینکه در طی دو روز اول نوروز ۲۹۹۴ مأموریت ترافیکی و ۱۴۲۸۳ ماموریت غیرترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است، گفت: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۷۴۱۶ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: در یک حادثه نیز بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۵ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل کرد.

به گفته صابری نیا بیش از ۸۴۳۷ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، با اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز