خبرگزاری کار ایران

آماده باش بیمارستان های تامین اجتماعی تهران در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۸۷

تمامی بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی به صورت آماده باش کامل در خدمت شهروندان عزیز، بیمه شدگان محترم و بیماران مراجعه‌کننده خواهند بود و تمامی خدمات درمانی در این ایام همانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران از آماده باش تمامی بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید " علی جمالیان " گفت: تمامی بیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی به صورت آماده باش کامل در خدمت شهروندان عزیز، بیمه شدگان محترم و بیماران مراجعه‌کننده خواهند بود و تمامی خدمات درمانی در این ایام همانند روزهای عادی ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور رفاه و سلامتی بیمه‌شدگان و شهروندان در ایام نوروز، اداره کل درمان استان تهران اقدامات ویژه‌ای را در راستای آماده باش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه در نظر گرفته است.

جمالیان با اشاره به برقراری کشیک نوروزی توسط روسا و مدیران واحدهای درمانی تابعه گفت: در این ایام به طور مستمر از روزهای پایانی اسفند ۹۲ تا ۱۶ فروردین سال آینده درتیم‌های دو نفره و سه نفره ازبیمارستان‌ها و واحدهای اورژانس مراکز درمانی تابعه بازدید به عمل می‌آید.

وی از آماده باش و حضور تیم درمانی متشکل از پزشک و پرستار در تمامی واحدهای اورژانسی مراکز درمانی تابعه در ایام تعطیلات نوروزی به منظور رفاه حال شهروندان و درمان بیماران خبر داد و افزود: اداره کل درمان استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی با ۱۱ بیمارستان، دو دی کلینیک و ۲۵ کلینیک تابعه اداره کل درمان استان تهران به صورت آماده باش در خدمت بیمه‌شدگان و مراجعین محترم فعال است که در این ایام بازدید کامل از آن‌ها بعمل می‌آید، همچنین اورژانس بعضی از بیمارستان‌ها به صورت خاص و به صورت شبانه‌روزی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز