خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت خبر داد؛

فوت ۲۲ نفر بر اثر بیماری آنفلوآنزا

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۸۶

سه موج آنفلوآنزا از اواسط پاییز و زمستان داشتیم که موج اول آن از ۲۵ آبان تا ۲۵ دیماه، موج دوم آن تا اواخر بهمن ماه ادامه داشت و موج سوم آن در حال حاضر ادامه دارد.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از فوت ۲۲ نفر بر اثر بیماری آنفلوآنزا خبر داد.

" محمد مهدی گویا " در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: سه موج آنفلوآنزا از اواسط پاییز و زمستان داشتیم که موج اول آن از ۲۵ آبان تا ۲۵ دیماه، موج دوم آن تا اواخر بهمن ماه ادامه داشت و موج سوم آن در حال حاضر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه موج اول آنفلوآنزا، سنگین‌تر از دو موج دیگر آن بود افزود: در طی این سه موج، ۶۸۰ مورد قطعی شناسایی شده در بیمارستان داشتیم.

گویا با اشاره به اینکه ۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری آنفلوآنزا داشتیم افزود: اکثر آنان، کسانی بودند که سن بالا و بیماری قلبی و ریوی و سایر بیماری‌های زمینه‌ای دیگر داشتند و یا اینکه واکسینه نشده بودند.

گویا با بیان اینکه فکر می‌کنیم موج سوم بیماری آنفلوآنزا درحال فروکش کردن است افزود: اینکه موج دیگری از بیماری آنفولانزا درراه باشد بعید می‌دانم اما ما آمادگی‌ها مقابله با آن را خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز