خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۵۷۳

میانگین حقوق بازنشستگان در سال ۹۲ حدود ۹۰۰ هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان خواهد رسید.

ایلنا: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان کشوری در سال آینده ۲۰ در صد افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۳ گفت: حقوق جدید بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده براساس این میزان افزایش، پرداخت می‌شود.

ایراندخت عطاریان؛ افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزء برنامه‌ها و رویکرد ملی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: مصوبه هیأت وزیران درخصوص افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۹۳ نیز بیانگر توجه و اهتمام ویژه دولت به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: براساس مصوبه هیت وزیران حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده ۶۰۰هزار تومان تعیین شده است.

عطاریان با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگات کشوری در سال جاری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان در سال ۹۲ حدود ۹۰۰ هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی افزود: حقوق فروردین ماه بازنشستگان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت می شود و بزودی صدور احکام جدید یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته نیز آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز