خبرگزاری کار ایران

ارسال محموله ۴۰ تنی هلال احمر برای آوارگان آفریقای مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۷۴

این محموله ۴۰ تنی شامل اقلامی چون چادر، پتو، وسایل آشپزخانه، پشه‌بند، کنسرو موادغذایی، برنج و حبوبات است که امروز صبح به جمهوری آفریقای مرکزی ارسال شد.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، از ارسال محموله ۴۰ تنی هلال‌احمر به جمهوری آفریقای مرکزی خبر داد و گفت: این محموله به منظور کمک به آوارگان این کشور، ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، " وحید رحمتی " با اعلام این خبر افزود: این محموله ۴۰ تنی شامل اقلامی چون چادر، پتو، وسایل آشپزخانه، پشه‌بند، کنسرو موادغذایی، برنج و حبوبات است که امروز صبح به جمهوری آفریقای مرکزی ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین، جمعیت هلال‌احمر ایران مبلغی را با هماهنگی فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر به آوارگان آفریقای مرکزی که از دسامبر گذشته همواره در جست‌وجوی سرپناه امن در داخل کشور و همچنین مرزهای کشورهای همسایه بوده‌اند کمک کند.

رحمتی با اشاره به اعزام یک تیم چهار نفره ارزیاب با سرپرستی دکتر ناصر چرخساز معاون عملیات امداد و نجات به آفریقای مرکزی، گفت: این برنامه سفر با هدف بررسی شرایط و خرید از منابع محلی و در صورت نیاز ارسال محموله های بشردوستانه بعدی به این کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی از فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر تصمیم گرفت تا به منظور عمل به وظایف بشردوستانه خود و همچنین پاسخ به استمداد منتشره فدراسیون بین‌المللی، این محموله امدادی را به جمهوری آفریقای مرکزی ارسال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز