خبرگزاری کار ایران

حافظی:

بسیاری از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت در اختیار وزارت بهداشت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۶

تامین سلامت جامعه در گروه ایجاد وفاق، همکاری و برنامه ریزی همه دستگاههای ذیربط است و شورای راهبردی سلامت شهر تهران نیز در این راستا می‌تواند در حوزه‌های تصادفات، اعتیاد و شهرنشینی کمک کننده باشد.

ایلنا: عضو شورای راهبردی سلامت شهر تهران گفت: بخش عمده‌ای از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت خارج از حیطه اختیارات و ماموریتهای وزارت بهداشت است و دستگاههای مرتبط با سلامت باید در این زمینه با همکاری و وفاق، برای کنترل این عوامل برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، " رحمت اله حافظی " افزود: تامین سلامت جامعه در گروه ایجاد وفاق، همکاری و برنامه ریزی همه دستگاههای ذیربط است و شورای راهبردی سلامت شهر تهران نیز در این راستا می‌تواند در حوزه‌های تصادفات، اعتیاد و شهرنشینی کمک کننده باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به تصویب این کمیسیون در ساختار شورای شهر تهران، این اقدام را در راستای کمک به تحقق سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: ارتباط و تعامل این کمیسیون با شورای راهبردی سلامت شهر تهران می‌تواند در حوزه مدیریت شهری و سلامت شهروندان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز کلان سلامت جامعه کمک کننده باشد.

حافظی اظهار امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی همه دستگاههای ذیربط بتوانیم در راستای کنترل عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و ارتقای سلامت جامعه گام برداریم.

قرار است اولین جلسه شورای راهبردی سلامت شهر تهران با حضور اعضای جدید آن، ۲۱ بهمن ماه جاری تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز