خبرگزاری کار ایران

تاسیس کانون غنچه‌های هلال در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۷

در دیدار " قبادی دانا " و " نفریه " مقرر شد همکاریهای جدیدی از جمله گنجاندن موضوعات مورد تاکید جمعیت هلال احمر در کتابهای تالیفی سازمان بهزیستی برای مهدهای کودک و تاسیس کانون غنچه‌های هلال در مراکز نگهدای از کودکان بی‌سرپرست انجام شود.

ایلنا: کانون غنچه‌های هلال احمر در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست سراسر کشور تاسیس و راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور که در راستای همکاریهای موفق سازمان جوانان هلال احمر و سازمان بهزیستی انجام شد، مقرر شد تفاهم نامه قبلی بین جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی که اردیبهشت ماه امسال به امضای طرفین رسید اما ابلاغ نشد، توسط سازمان بهزیستی به مراکز استانی و شهرستانی ابلاغ شود.

با اجرایی شدن این تفاهم نامه علاوه بر تسهیل حضور کانون‌های غنچه هلال در مهدهای کودک، خدماتی توسط سازمان جوانان هلال احمر به کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی ارایه می‌شود.

همچنین در دیدار " قبادی دانا " و " نفریه " مقرر شد همکاریهای جدیدی از جمله گنجاندن موضوعات مورد تاکید جمعیت هلال احمر در کتابهای تالیفی سازمان بهزیستی برای مهدهای کودک و تاسیس کانون غنچه‌های هلال در مراکز نگهدای از کودکان بی‌سرپرست انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز