خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد؛

پیش‌بینی گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۱

فاطمه‌ آلیا، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی از پلیس راهور ناجا موضوع پیش بینی قوانین مربوط به عبور و مرور روشندلان در معابر را با هدف تسهیل تردد این قشر خواستار شد.

ایلنا: در پی درخواست آلیا مبنی بر پیش‌بینی قوانین مربوط به عبور روشندلان در معابر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا: " فاطمه‌ آلیا "، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی از پلیس راهور ناجا موضوع پیش بینی قوانین مربوط به عبور و مرور روشندلان در معابر را با هدف تسهیل تردد این قشر خواستار شد.

در پی این درخواست، اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، طی نامه‌ای اعلام کرد در آزمون و آموزش تئوری و عملی متقاضیان دریافت گواهینامه گزینه عصای سفید در سوالات آزمون اخذ گواهینامه پیش‌بینی و متصور است.

در این نامه آمده است: «این موضوع به منظور تنویر در اذهان مردم از طریق رسانه‌های عمومی فرهنگ سازی و نهادینه شود؛ علیهذا مراتب خواسته شده نماینده محترمه مقرر است در اصلاح ضوابط و مقررات عبور و مرور بررسی و تصمیم گیری گردد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز