خبرگزاری کار ایران

یک عضو انجمن فیزیوتراپی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

بسیاری از کالاها، بدون مجوز وزارت بهداشت تبلیغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۴

کودکان در سنین مدرسه کوله پشتی‌های سنگینی با خود حمل می‌کنند که از لحاظ علمی این مساله می‌تواند اثرات بدی بر روی سلامت آن‌ها بگذارد.

ایلنا: یک عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: بسیار پیش آمده است که وسیله‌ای در وزارت بهداشت مورد تایید متخصصان قرار نگرفته و مجوز دریافت نکرده است اما پس از مدتی شاهد تبلیغ آن کالا در بازار بوده‌ایم.

" جواد صراف‌زاده " عضو انجمن فیزیوتراپی ایران در مورد راه حل مشکل اپیدمی کمر درد در ایران به خبرنگار ایلنا گفت: باید در این زمینه اطلاع رسانی شود و برای حل این مسئله، برنامه‌ای از سنین پایین طراحی شود.

وی افزود: کودکان در سنین مدرسه کوله پشتی‌های سنگینی با خود حمل می‌کنند که از لحاظ علمی این مساله می‌تواند اثرات بدی بر روی سلامت آن‌ها بگذارد. همچنین اطلاع رسانی باید به گونه‌ای باشد که افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات بهداشتی در این زمینه دسترسی داشته باشند که اولین قدم آن می‌تواند تسهیل ارتباط مردم با متخصصین از راه‌های مختلف مانند اینترنت باشد.

این فیزیوتراپیست در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درمورد مناسب بودن کفش‌های ورزشی که کف‌های چند لایه دارند و این روز‌ها بسیار تبلیغ می‌شوند گفت: من این کفش‌ها را تایید نمی‌کنم و مشخص نیست که آیا این کفش‌ها مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت را دارند یا خیر. بسیار پیش آمده است که در وزارت بهداشت وسیله‌ای مورد تایید متخصصان قرار نگرفته و مجوز دریافت نکرده است اما پس از مدتی ما شاهد تبلیغ آن کالا در بازار بوده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز