خبرگزاری کار ایران

دبیر کل مجمع خیرین سلامت در دیدار نماینده مردم بم مطرح کرد:

در حد توان سعی خواهیم کرد مشکلات بهداشتی و درمانی را رفع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۴۱

از آنجایی که نقش خیرین در موضوع سلامت به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است انتظار می‌رود که مجمع خیرین سلامت کشور به شهرستان بم که بیماران آن از مسئله درمان رنج می‌برند عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ایلنا: نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر کردان رییس دانشگاه علو م پزشکی این شهرستان با سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، در این دیدار حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ضمن طرح مشکلات بهداشتی و نا‌ به سامانی‌های درمانی در این شهرستان گفت: موضوع درمان شهرستان را از طریق مقامات دولتی به صورت جدی پیگیری کرده‌ایم و تلاش داریم که مشکلات حوزه بهداشت و درمان کاهش یابد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که نقش خیرین در موضوع سلامت به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است انتظار می‌رود که مجمع خیرین سلامت کشور به شهرستان بم که بیماران آن از مسئله درمان رنج می‌برند عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه این دیدار دکتر کردان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان بم نیز گفت: وضعیت درمانی و بهداشتی شهرستان بم نامناسب است و این شهرستان نیاز به ایجاد مراکز درمانی تخصصی و تجهیزات پزشکی پیشرفته برای درمان و رفع مشکلات بیماران دارد. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بم ضمن تشریح وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان اظهار امیدواری کرد خیرین سلامت کشورمان توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه این دیدار سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت ضمن تبریک یوم الله ۹دی و یادآوری حماسه ملت ایران در این روز گفت: دشمنان ملت ایران با خیال خام خود می‌خواستند به نظام اسلامی و ولایت فقیه ضربه وارد نماید ولی مردم با بصیرت و ولایی کشورمان در این روز حماسه آفریدند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت ضمن اشاره به حادثه تلخ زلزله بم و کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در این فاجعه افزود: با مشکلات و نیازمندیهایی بم آشنایی کامل دارم.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: زلزله ۵دی ماه سال ۸۲ خرابی‌هایی زیادی در این شهرستان به جا گذاشت و تعدا زیادی از هموطنانمان در حادثه کشته شدند. دبیر کل مجمع خیرین سلامت افزود: سعی خواهیم کرد در حد توان مشکلات درمانی و حوزه سلامت را در این شهرستان پیگیری کنیم تا مشکلات موجود مرتفع شود. برخی از نیازهایی موجود با همت خیرین برطرف می‌شود.

در این نشست مقررشد به همت دانشگاه علوم پزشکی و امام جمعه شهرستان بم و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خیرین و معتمدین بم و استانهای همجوار شناسایی و با حضور خیرین تهرانی همایشی جهت رفع مشکلات درمان در شهرستان بم برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز