خبرگزاری کار ایران

طی بازدید از یک شیر خوارگاه؛

رئیس جمهور ۳۰ کودک را تحت حمایت مالی قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۷

ما باید تلاش کنیم تا این کودکان در آینده هیچ گونه احساس خلاء و کمبودی نسبت به دیگر فرزندان این کشور نداشته باشند تا بتوانند در کنار سایر مردم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند.

ایلنا: رییس‌جمهور همزمان با اربعین حسینی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی در منطقه ۱۷ تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز ۲ دی ماه مصادف با اربعین حسینی با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه در فضایی سرشار از محبت و مهربانی کودکان را مورد نوازش قرار داد و با آنان هم کلام شد. کودکان نیز با خواندن سرود و شعر خوشحالی خود را نسبت به لطف و محبت رییس جمهور ابراز کردند.

رییس‌جمهور در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه همه این کودکان فرزندان این کشور و عزیزان ما هستند، گفت: این کودکان به محبت و توجه نیاز دارند و همه کسانی که در این گونه مراکز فعالیت می‌کنند کارشان ارزشمند است.

روحانی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا این کودکان در آینده هیچ گونه احساس خلاء و کمبودی نسبت به دیگر فرزندان این کشور نداشته باشند تا بتوانند در کنار سایر مردم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند.

رییس‌جمهور افزود: اگر در این دوران کمبودی برای این عزیزان باشد مشکلات آن در آینده جامعه ظاهر خواهد شد و امیدوارم همه کسانی که در این وظیفه سنگین تلاش می‌کنند موفق بوده و در نزد خداوند ماجور باشند.

دکتر روحانی در پاسخ به این سوال که چرا روز اربعین را برای حضور در این شیرخوارگاه انتخاب کرده‌اید، گفت: نام و عزای امام حسین(ع) برای من در کنار کودکان بی‌سرپرست که با مشکلاتی در زندگی مواجه هستند، دلچسب‌تر بود و مطمئناً این عزیزان مورد توجه خداوند و ائمه اطهار(ع) خواهند بود.

رییس‌جمهور سپس در جمع عزاداران حسینی در مسجد مجتمع بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی حضور یافت و همراه با آنان به عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پرداخت.

روحانی همچنین در این مراسم با تعدادی از کودکان و نوجوانان معلول این مرکز دیدار و گفتگو کرد و نسبت به آن‌ها ابراز محبت کرد.

همچنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که دراین دیدار دکتر روحانی را همراهی می‌کرد گفت: رییس جمهور حمایت مالی از ۳۰ کودک بی‌سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی را تقبل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز