خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد؛

انتقال ۳۱۷ هزار مصدوم به مراکز درمانی طی سه ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۲

در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۴پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۶هزار و ۷۸ پرسنل ستادی و عملیاتی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور اعلام کرد: در سه ماه گذشته بیش از ۳۱۷هزار مصدوم پس از دریافت مراقبتهای پزشکی اولیه، برای دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور، محمدتقی طالبیان گفت: در سه ماهه اخیر سال ۹۲ بیش از ۵۶۸هزار و ۷۶۷ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۴پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۶هزار و ۷۸ پرسنل ستادی و عملیاتی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور گفت: از این تعداد ۴۲۷هزار و ۹۰۹ مأموریت حوادثغیر ترافیکی و ۱۴۰هزار و ۸۵۸ حوادثترافیکی بوده است.

طالبیان افزود: ۱۸۶هزار و ۴۳۳ نفر از مصدومان و بیماران در محل حادثه توسط اقدام به موقع و تخصصی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ درمان شده و ۳۱۷هزار و ۲۰ نفر دیگر پس از دریافت مراقبتهای پزشکی اولیه، برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز