خبرگزاری کار ایران

با هدف آگاه سازی عمومی درخصوص بهداشت قاعدگی؛

مای‌لیدی دستگاه‌های رایگان نوار بهداشتی بانوان را در اماکن عمومی نصب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۹۳

اخیرا مای‌لیدی در جهت رفاه بیشتر بانوان ایرانی و دسترسی آسان به نوار بهداشتی در اماکن عمومی و رفع نیاز به آن در پریود پیش‌بینی‌نشده بیرون از خانه،‌ اقدام به نصب دستگاه‌های دریافت «نوار بهداشتی رایگان» در چند نقطه کرده است.

بانوان در روزهای پریود به دلیل شرایط خاص بدن، باید نسبت به رعایت بهداشت حساس‌تر باشند و از نوار بهداشتی مناسب کرده و به موقع به آن دسترسی داشته باشند.

با این که این روزها به مدد تولید انبوه لوازم بهداشتی، امکان دستیابی بانوان به لوازم بهداشتی از جمله نوار بهداشتی مناسب و استاندارد فراهم شده است؛ اما گاهی اوقات در شرایط اضطراری و یا به هر دلیل ممکن این احتمال وجود دارد که بانوان در لحظه ای که نیازمند این محصول هستند از دسترسی به آن در محیط های عمومی به دور باشند.

برند مای‌لیدی با رسالت کمک به ارتقای کیفیت زندگی دختران و بانوان ایرانی؛ دست به فعالیتی جالب و فرهنگی زده است. این اقدام با نصب دستگاه‌های دریافت رایگان نوار بهداشتی در برخی از نقاط تهران شروع شده و به زودی در شهرستان‌ها نیز توسعه پیدا می‌کند.

با نگاهی به شبکه های اجتماعی و ترند شدن این اقدام در روزهای اخیر به سادگی می‌توان حساسیت افکار عمومی را نسبت به این مساله و لزوم تسهیل زندگی بانوان در تمام نقاط جامعه مشاهده کرد. در واقع راه اندازی دستگاه‌های دریافت نوار بهداشتی رایگان مای‌لیدی در تعدادی از فضاهای عمومی تهران و شهرستان‌ها علاوه بر رفاه بیشتر و دسترسی آسان بانوان به نوار بهداشتی، می‌تواند بر نوع نگاه عموم مردم به این مساله نیز تاثیر بگذارد.

گفتنی است که این برنامه در پایان سال 1400 طرح‌ریزی و با آغاز سال 1401 اجرایی شد.

شایان ذکر است که نتیجه چنین اقدامی در قدم اول خلق گفتگو درباره سلامت قاعدگی در جامعه است؛ چرا که می‌دانیم محدودیت‌ها و موانع فرهنگی در سراسر دنیا موجب نوعی نا‌آگاهی درباره این موضوع شده است.

نصب دستگاه‌های دریافت رایگان نوار بهداشتی‌ مای‌لیدی در راستای فعالیت‌هایی است که این برند همواره در تاریخچه کاری خود در سال‌های گذشته، به عنوان حامی و همراه زنان سرزمینمان انجام داده و برای توانمندسازی زنان و ایجاد گفتگو درباره موضوع پریود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و کمپین‌های مختلفی در این زمینه اجرا کرده است.

شیوه عملکرد دستگاه دریافت رایگان نوار بهداشتی

هر دستگاه مای‌لیدی تعداد 60 نوار بهداشتی را در خود جا داده است که با دقت تمام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن جای‌گذاری می شود . دریافت نوار بهداشتی رایگان با تعاملی ساده با این دستگاه اتفاق می‌افتد که تنها شامل سه مرحله است:

1- ارسال پیامک به شماره روی دستگاه و دریافت پیامک کد یکتا.

2- وارد کردن کد یکتا در دستگاه.                                                   

3- دریافت نوار بهداشتی از محفظه‌ پایینی دستگاه.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی مالی لیدی، قرار است تا پایان سال 1401 تعداد اماکنی که به این دستگاه‌ها مجهز می‌شوند، افزایش یافته و تلاش شود که نیاز تعداد بیشتری از دختران و بانوان ایرانی را از این حیث برطرف کند.

به گزارش روابط عمومی برند مای‌لیدی دسترسی به این محصول در چنین اماکنی یک امر بدیهی برای رفاه بانوان است. برند مای‌لیدی همیشه متعهد به تولید محصولات بهداشت بانوان با بهترین کیفیت است و چنین قدم‌هایی را وظیفه خود برای آگاهی و رشد جامعه می‌داند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت می توانند به سایت مای‌لیدی به نشانی https://myladypads.com/مراجعه کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز