خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

اساس برنامۀ افزایش جمعیت اقناع مردم است / پزشکان می‌توانند بیش از دو فرزند داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۹

این یک نیاز جدی در کشور است که افرادی که کلامشان در بین مردم نافذ است باید وارد میدان شوند، زیرا آینده کشور ما در گرو توجه به این مسئله است و نخبگان در اقناع مردم تأثیرگذارند.

ایلنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقناع مردم را اساس برنامۀ افزایش جمعیت دانست.

به گزارش ایلنا، " سید حسن هاشمی " در حاشیۀ بیست و هفتمین نشست از سلسله نشست‌های آینده نگاری و نظریه‌پردازی در حوزۀ سلامت که در فرهنگستان علوم پزشکی برگزار شد، گفت: در مورد افزایش جمعیت و تعداد فرزندان هر خانواده نیز برنامه‌های جدیدی با همکاری مجلس و دولت در حال تدوین است که اساس آن اقناع مردم است زیرا در این حوزه نمی‌توانیم به صورت دستوری و شعاری به جایی برسیم. این نوع برخورد به نوعی رفع مسئولیت از خود است.

وی گفت: برای افزایش جمعیت کشور نیازمند یک برنامه فاخر و محتوایی هستیم که به ویژه با کمک نخبگان و به ویژه بخش غیر دولتی مردم را برای افزایش موالید اقناع کنیم.

وی تأکید کرد: این یک نیاز جدی در کشور است که افرادی که کلامشان در بین مردم نافذ است باید وارد میدان شوند، زیرا آینده کشور ما در گرو توجه به این مسئله است و نخبگان در اقناع مردم تأثیرگذارند.

وزیر بهداشت افزود: این اقناع یک کار طولانی و تخصصی است و افراد صاحب نفوذ و صاحب نظر باید در این حوزه وارد شوند.

وی با اشاره به دغدغه‌های معیشتی مردم در راه افزایش جمعیت خانوار‌ها از اقشاری که دغدغۀ معیشت ندارند همچون پزشکان خواست که به تک فرزندی و دو فرزندی روی نیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز