خبرگزاری کار ایران

رییس جامعه متخصصان داخلی:

انجمن‌های علمی پزشکی باید همیشه با مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۵

سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های علمی تمام سعی خود را می‌کنند تا با کمک وزارت بهداشت و آگاهی دادن به مردم، مشکلات حوزه سلامت را برطرف و عدالت در سلامت را پیاده کنند.

ایلنا: رییس جامعه متخصصان داخلی گفت: انجمن‌های علمی پزشکی باید همیشه با مردم باشند و در مورد بیماری‌ها و شیوع بیماری‌ها به آن‌ها آگاهی دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " ایرج خسرونیا "، در نخستین نشست خبری سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های علمی تمام سعی خود را می‌کنند تا با کمک وزارت بهداشت و آگاهی دادن به مردم، مشکلات حوزه سلامت را برطرف و عدالت در سلامت را پیاده کنند.

وی با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی در این راستا وظایف مهمی دارند، افزود: انجمن‌ها باید با مردم همیشه باشند و در مورد بیماری‌ها و شیوع بیماری‌ها به آن‌ها آگاهی دهند و همچنین نیز فرهنگ سازی کنند و قدم‌های بزرگی در این زمینه بردارند.

خسرونیا همچنین به بیماری ترومبو آمبولی و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گروه‌های مختلفی در ایران برای پیشگیری از این بیماری کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌ شکایت‌های مختلفی در این زمینه صورت می‌گیرد که چرا یک بیمار با شکستگی پا یک دفعه فوت می‌کند که تعداد چنین مواردی هم کم نیست از همین رو پیشگیری از ایجاد آمبولی بسیار اهمیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز