خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد؛

بهره‌گیری از ایام محرم برای مبارزه با دخانیات

کد خبر : ۱۱۷۰۹۸

باید برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی جوانان را گسترش دهیم، همچنین بر اهمیت مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی قم، سازمان اوقاف، امور مساجد و دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات در آستانه ماه محرم الحرام تاکید شود.

ایلنا: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر بهره گیری از ایام محرم جهت ارشاد جوانان و مردم درباره زیان‌های مواد دخانی، خواستار مشارکت فعال آموزش و پرورش و سازمانهای ورزشی در امر خطیر مبارزه با دخانیات شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، جلسه هیئت امناء جمعیت، امروز با حضور اعضاء و مشارکت حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری تشکیل شد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در این جلسه اعلام کرد: استعمال دخانیات بلای همگانی و خطری جدی است و مقدمه اعتیاد است که آسیب آن به غیر از خود فرد به اطرافیان نیز سرایت می‌کند.

وی ادامه داد: در جلسات مقامات عالی‌رتبه ضروری است که نیروی انتظامی نیز مشارکت کند چراکه همه مسئول حفظ نسل جوان هستیم که نقطه هدف دشمنان ماست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی جوانان را گسترش دهیم، همچنین بر اهمیت مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی قم، سازمان اوقاف، امور مساجد و دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات در آستانه ماه محرم الحرام تاکید شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از ایام محرم جهت ارشاد جوانان و مردم درباره زیان‌های مواد دخانی، خواستار مشارکت فعال آموزش و پرورش و سازمان‌های ورزشی در امر خطیر مبارزه با دخانیات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز