خبرگزاری کار ایران

علت کابوش های شبانه مردم پنیسلوانیا چیست؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۸۳

داستان کابوس های شبانه مردم پنیسلوانیا در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش ایلنا، یکی از قدیمی‌ترین و ترسناک‌ترین داستان‌های رایج بین مردم پنسیلوانیا در ایالات متحده ماجرای چارلی بدون چهره است.

چارلی بدون چهره یا مرد سبز نام مردی است که بر اساس برخی روایت های محلی سال ها پیش در پنسیلوانیا زندگی می کرده و باعث وحشت و کابوس شبانه بسیاری از افراد شده است.
 
در مورد این ماجرا شایعات و روایت های متعددی وجود دارد اما واقعی ترین ماجرا این است که سال ها پیش کودکی 9 ساله به نام ریموند رابینسون در مسیر پل مورادو نزدیک بور فیلز مورد برق گرفتگی شدید قرار می گیرد و جریان برق 1200 ولتی از بدنش عبور می کند.
 
این موضوع باعث می شود رابینسون تا مرز مرگ پیش برود اما با تلاش های متعدد پزشکان ازمرگ نجات پیدا می کند. با این وجود، بر اثر اصابت کابل های برق بینایی یک چشم خود را از دست می دهد و صورتش نیز به شدت متلاشی می شود تا جایی که بینی و استخوان صورتش از بین می رود، یکی از دستانش نیز قطع می شود و رنگ پوست او نیز تغییراتی می کند. این پسربچه کم کم منزوی می شود و عادت می کند شب ها وارد خیایان شود چرا که روزها مورد تمسخر واقع می شده است.
 
با گذشت زمان و بزرگتر شدن ریموند مردم محلی به او که به شبگردی عادت کرده بود لقب چارلی بدون چهره و مرد سبز را می دهند.
 
رابینسون در ولسوالی در خانه های اقوامش زندگی می کرد و چون نمیخواست که وحشتی در عموم ایجاد کند، همیشه در طول روز در خانه ماند و شب ها پیاده روی های طولانی در مسیر ایالت های مختلف داشت. پیاده روی او موجب کنجکاوی مردم محلی می شد و با گذشت زمان رابینسون تبدیل به یک افسانه محلی شد و بسیاری مدعی شدند او را دیده اند. حتی این ادعا تا زمان حال ادامه پیدا کرده و برخی از رانندگان که شب ها از پنسیلوانیا عبور می کنند می گویند او را دیده اند اما بر اساس شواهد و مدارک وی سال ها پیش جانش را از دست داده و این اتفاقات واقعیت ندارد اما مردم معتقدند که او را بارها دیدند که زنان و دختران را با شبگردی هایش مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز