خبرگزاری کار ایران

موارد آرایشی که همسرتان دوست ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۷۰

زن‌ها متوجه ریزترین جزئیات می‌شوند و اگر مرد‌ها کوچک‌ترین کار اشتباهی مرتکب شوند آن را مطرح می‌کنند و نمی‌توانند از آن بگذرند. اما مرد‌ها چطور؟ بعضی از مرد‌ها بله! در این مطلب به شما می‌گوییم بیشتر مرد‌ها چه چیز‌هایی را در آرایش و ظاهرتان نمی‌پسندند.

به گزارش ایلنا، زن‌ها متوجه ریزترین جزئیات می‌شوند و اگر مرد‌ها کوچک‌ترین کار اشتباهی مرتکب شوند آن را مطرح می‌کنند و نمی‌توانند از آن بگذرند.

اما مرد‌ها چطور؟ آیا آن‌ها هم متوجه اشتباهات جزئی زن‌ها می‌شوند؟ اصلا آیا یک مرد معمولی که دغدغه‌اش مُد و این جور چیز‌ها نیست واقعا چیزی از آرایش و عطر و استایل‌های زنانه می‌فهمد؟ بعضی از مرد‌ها بله! در این مطلب به شما می‌گوییم بیشتر مرد‌ها چه چیز‌هایی را در آرایش و ظاهرتان نمی‌پسندند.

مدل موی بسیار پیچیده و بافته شده

مدل موی بسیار پیچیده شده و سفت بافته شده بیشتر مناسب عکس‌های بسیار تجملاتی و باشکوه در فضای استودیو است، اما در سایر موقعیت‌ها، مرد‌ها مدل طبیعی مو‌ها را ترجیح می‌دهند. دیدن و لمس کردن مو‌های آزاد و رها که هیچ تافت و ژلی ندارد برای مرد‌ها بسیار خوشایندتر و دوست داشتنی‌تر است.

کرم پودر زیاد و سنگین

کرم پودر برای این است که خطوط ریز و لکه‌ها را بپوشاند و پوست‌تان را سالم و لطیف جلوه دهد. حتی کرم پودر می‌تواند رنگ چهره را روشن و درخشان کند. اما اگر کرم پودرتان خودش را نشان بدهد پس یعنی کارتان را حرفه‌ای انجام نداده‌اید. کرم پودر روی پوست‌تان را نه تنها هیچکس نباید ببیند بلکه حتی خودتان هم نباید ببینید. کرم پودر باید به خوبی روی پوست‌تان بنشیند وگرنه جلوه‌ خوبی ندارد و هیچ مردی دوست ندارد با چنین صحنه‌ای روبرو شود.

زرق و برق روی پلک‌ها

اگر میکاپ آرتیست حرفه‌ای نیستید بهتر است استفاده از سایه چشم‌های براق و درخشان را کلا فراموش کنید. خیلی کم هستند خانم‌هایی که چنین سایه چشم‌هایی به زیبایی‌شان اضافه می‌کند. سایه چشم مات همیشه بهتر است، زیرا چین و چروک‌های پلک را نشان نمی‌دهد.

مژه‌های به هم چسبیده

این اتفاق معمولا زمانی می‌افتد که زیاد ریمل می‌زنید. مژه‌ها با ریمل زیاد به هم می‌چسبند و جلوه‌ خوبی ندارند. همیشه از ریمل با کیفیت از برندی خوب استفاده کنید. چند برند را امتحان کنید تا بینید کدامیک برای شما از همه مناسب‌تر است. ریملی که روی پلک‌های‌تان پخش نشود یا بعد از یک دو ساعت نریزد و پاک نشود مناسب است. بعد از ریمل زدن از یک برس مخصوص مژه برای باز کردن مژه‌ها از هم و برداشتن ریمل اضافی استفاده کنید.

مو‌های اضافی

چه بخواهید و چه نه، مرد‌ها پوست نرم و بدون مو را می‌پسندند. بهتر است پا‌ها و زیر بغل‌تان را کاملا تمیز و شیو کنید. این جور چیز‌ها حتی از آرایش هم مهمترند، چون نشان می‌دهند شما به بهداشت و تمیزی‌تان اهمیت می‌دهید و حتی بدون آرایش هم می‌توانید جذاب باشید.

پوست خشک

لمس کردن پوست خشک خوشایند نیست. آرنجی که از خشکی زبر شده یا پاشنه‌های ترک خورده ظاهر بسیار بدی دارند. از مرطوب کننده‌های خوب و مغذی و کرم‌ها و لوسیون‌هایی که متناسب با نوع پوست‌تان هستند استفاده کنید و پوست‌تان را همیشه لطیف و مرطوب نگه دارید.

دهان بد بو و دندان‌های زرد

دندان‌های زرد و نفسی که بوی نامطبوعی دارد هرگز و برای هیچکس جذاب نیست. ببینید مشکل از کجاست. سیگار می‌کشید؟ یا اینکه فقط بهداشت‌تان کافی نیست؟ شاید زیاد قهو یا چای می‌نوشید؟ به هر حال تمام تلاش خود را بکنید تا هر چه زودتر مشکل را رفع کنید. از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید تا لبخند‌هایی درخشان‌تر و زیباتر داشته باشید. علت بد بویی دهان‌تان را نیز پیدا کنید تا متناسب با این علت، راهکار درست را در پیش بگیرید.

خط لب تیره

فرض کنید به یک شام دعوت شده‌اید، پس باید در رژلب و خط لبی که انتخاب می‌کنید بینهایت دقت کنید، زیرا باید در نظر بگیرید بعد از خوردن غذا، احتمالا رژلب‌تان محو می‌شود و خط لب نمایان خواهد شد. اگر خط لب‌تان تیره‌تر از رژلب یا رنگ طبیعی لب‌های‌تان باشد جلوه‌ی بسیار بدی پیدا می‌کنید که ابدا خوشایند نیست. چنین تضادی را هیچکس نمی‌پسندد. رژلب‌تان را از نزدیک‌ترین رنگ به رنگ طبیعی لب‌های‌تان انتخاب کنید و سعی کنید خط لب‌تان نیز از همان رنگ باشد.

منبع: تیتر امروز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز