خبرگزاری کار ایران

شیوع عجیب «سبیل مدل خلبانی» در هند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۳۸

​خلبان هندی که در جریان تنش در کشمیر و سقوط جنگنده‌اش به اسارت نیروهای پاکستان درآمد و چند روز بعد آزاد شد، حالا به صورت الگویی برای مردان وطن‌دوست هندی درآمده است که از آرایشگران می‌خواهند سبیل مدل او را روی صورتشان دربیاورند.

یورونیوز: هند و پاکستان در جریان رویارویی نظامی روز چهارشنبه، ۲۷ فوریه، ادعا کردند جنگنده‌های یکدیگر را سرنگون کرده‌اند. در جریان سقوط یک فروند هواپیمای جنگی ارتش هند در خاک پاکستان، خلبان هندی به نام «ابیناندان وارتهامان» از کابین خود ایجکت کرد و پس از فرود به دست نظامیان ارتش پاکستان دستگیر شد.

پاکستان روز جمعه این خلبان هندی را آزاد کرد، اما پخش تصاویر او در زمان دستگیری و در اسارت باعث ایجاد موجی از احساسات وطن دوستانه در هند شد.

اکنون آرایشگران در شهرهای مختلف هند به خبرگزاری رویترز گفته اند با مشتریان پرشماری مواجه شده‌اند که می‌خواهند مدل ریش و سبیل‌شان مثل مدل ریش و سبیل آقای ابیناندان باشد.

شیوع عجیب «سبیل مدل خلبانی» در هند

تصاویر خلبان هندی در اسارت پاکستان باعث بروز احساسات میهن دوستانه در میان مردم هند شد از رویترز

 

تنش نظامی اخیر میان هند و پاکستان از زمان حمله انتحاری گروه جیش محمد به نظامیان هندی در ایالت کشمیر آغاز شد. در آن حمله که روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن روی داد دست کم ۴۰ تن از نیروهای هندی کشته شدند.

هند پاکستان را به حمایت از گروه‌های افراطی متهم می‌کند، اتهامی که مقامات پاکستان آن را رد می کنند.

دیرن ماکاوانا، مدیر یک باشگاه ورزشی، که آمده است تا مدل سبیل خلبان هندی را تقلید کند می‌گوید: «همه دنبال مدل سلبریتی‌ها و بازیگران بالیوود هستند، اما او قهرمان واقعی کشور ماست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز