خبرگزاری کار ایران

بازیگر زن مشهور از بن‌سلمان خواستگاری کرد! +عکس

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۵۶

درخواست ازدواج هنرپیشه زن سرشناس از ولیعهد عربستان در رسانه‌ها خبرساز شد.

به گزارش ایلنا، نوعام (نعیمه) ۳۲ ساله کمدین زن صهیونیست که با نام "شوستر الیاسی" هم او را می شناسند به خاطر شوخی با ولیعهد عربستان طی یک گفتگو در روزنامه "تایمز آو اسرائیل" خبرساز شد. این زن در مصاحبه با روزنامه مذکور گفت: من به عنوان یک زن درشت هیکل و بلند قامت برای ازدواج با چالش های بسیاری مواجه هستم زیرا کسی از یک زن با چنین ظاهری چندان خوشش نمی آید. از طرفی خانواده ام گفته اند که حق ندارم با مردی یهودی ازدواج کنم. من هم به این فکر افتادم که از بین سیاستمداران جهان کدامشان قد کوتاه نیستند و هم در تلاش برای جلب رضایت مقامات کشور ما هستند، بنابر این به شوخی نام ولیعهد عربستان را بر زبان آوردم چون همیشه برای بهبود روابطش با اسرائیل در تلاش است.

پس از واکنش‌های گسترده افرادی که این شوخی او را صحبتی جدی تلقی کرده بودند، نعیمه گفت: درخواست من تنها یک مزاح بیش نبود و اصلا تصور نمی‌کردم چنین برداشت جدی از حرف‌هایم بشود!

گفتنی است زن نامبرده که غیر از شرکت در فیلم های کمدی فعالیت‌هایی هم در زمینه سیاسی داشته، علت جنجالی شدن شوخی اش را همزمانی این صحبت با کنفرانس ورشو به میزبانی لهستان و آمریکا درباره خاورمیانه می‌داند که ۱۳ و ۱۴ فوریه با حضور مسؤولان برجسته اسرائیل و کشورهای عربی برگزار شد. بد نیست بدانید، این کمدین که در حال تاسیس حزبی به نام " نعیمه " است، هدفی دیگر از طرح این شوخی را با توجه به آگاهی از  نشست‌های محرمانه عربستان و اسرائیل، جلب نظر بن سلمان برای کمک به پایداری حزبش عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز